Oldal kiválasztása

Újabb hatalmas magyar siker: Budapesten hirdetik ki az európai luxuséttermek listáját!

2018. február 06.

Március 26-án, Budapesten rendezik meg a gasztronómiai világ egyik legrangosabb és legizgalmasabb eseményét: a Michelin és a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) együttműködésében bemutatják a Michelin-kalauz európai éttermeinek friss listáját.

Az eseményen gálavacsora és díjátadó ünnepség is várja a résztvevőket. Európa legelismertebb séfjei köszöntik majd a Michelin-család új tagjait, akik azon vendéglátóegységeket képviselik, melyek 2018-ban újonnan nyerik el a csillagot. A konyhamesterek megismerhetik Magyarország színes gasztronómiai kultúráját, és felfedezhetik Budapest különleges atmoszféráját is az itt tartózkodásuk alatt. Március 25-én, a díjátadó előtti napon, a szakmai közönségnek egy gasztro napot szerveznek a Belvárosi Piacon, ahol Michelin csillagos séfek magyar séfekkel közösen, magyar alapanyagokból magyaros ízeket főznek, este pedig a nemzetközi 25 fős sajtócsoport egy zártkörű vacsorán vesz részt az egyik budapesti Michelin csillagos étteremben.

A esemény szervezésében mi is nagy szerepet játszunk: a Lounge Comm felel a sajtószervezési feladatokért, az újságírók koordinálásáért, és a sajtóanyagok kiküldéséért, a kreatív koncepciót a Lounge Design dolgozza ki, a New Land Media pedig a rendezvényszervezésben segít az MTÜ-nek. A nemzetközi és belföldi kommunikáció elindítása és fenntartása is feladatunk.

Nemzeti kommunikációs céljaink közé tartozik, hogy egy olyan attitűdöt alakítsunk ki, amely közös sikerként éli meg azt, hogy egy ilyen fontos gasztronómiai szervezet a magyar fővárost választotta az egyik kiemelt rendezvényének helyszínéül. A Michelin rendezvény kiemelt lehetőség arra, hogy a gasztronómiára irányítsuk a figyelmet, így felépíthető rá két tematikus gasztronómiai hét: a Böjti menük hete, amikor a résztvevő éttermek azt mutatják meg, hogy egy kis kreativitással a böjti ételek is rendkívül ízletes módon elkészíthetőek. A böjti időszak után pedig a klasszikus hagyományos magyar konyha népszerűsítésére helyezik a fókuszt.

A nemzetközi kommunikációs célok közé a brandépítést, az ismertség és az elismertség növelését sorolhatjuk. Fontos küldetésünk, hogy megerősítsük pozíciónkat a világ kulináris térképén, és hogy megmutassuk: Magyarország készen áll arra, hogy bármilyen, világszinten is fontos esemény házigazdája legyen.