Oldal kiválasztása

‘SZAKADJ KI A MINDENNAPOKBÓL A POSTÁVAL!’

2017. július 12.


Hírlapelőfizetésre a kihelyezett hírlap-árus pultok mellett a postaboltokban és a kisebb forgalmú postákon is lehetőség nyílik. Eddig kevés olvasni szerető tudta, hogy a Magyar Posta segít abban, hogy közelebb kerüljünk kedvenc témáinkhoz, ez azonban változóban van. A hírlapakció imázserősítő kommunikációja június eleje óta fut, és érdemes egész évben résen lenni, mert sok meglepetést tartogat a kampány.

A Magyar Posta Zrt. Hírlapakció kampányának fő célja a hírlapolvasás imázsának erősítése, valamint a termékelőnyök hangsúlyozása. Az olvasás stresszoldó vagy kreativitásnövelő hatása széles körökben ismert, azonban a klasszikus újságolvasás pozitívumai napjainkban jelentősen háttérbe szorul. Ennek sajátos hangulatát viszont kevés dolog képes pótolni: az újságolvasás a reggeli kávéval az ‘én-idő’ üdítő és hasznos része lehet. Arról nem is beszélve, hogy a digitális világ térhódításával egyre sikkesebb időtöltést is jelent.

Ezeket szem előtt tartva terveztük meg a hírlapakció kampányának első felvonását. Izgalmas sajtó és online megjelenésekkel erősítjük a hírlapolvasás imázsát. Többek között a National Geographic-ban, a Ridikül Magazinban, vagy a Nők Lapja Nyár különszámában jelent meg a kampány kreatívja mellett témakapcsolódás. Online kommunikációban pr cikk megjelenéseket és kvízeket szerveztünk, ezen felül pedig social média lábbal is bír a kampány.

A hírlapok tehát hódító úton vannak, itt az idő összeházasítani a napindító kávézást a lebilincselő újságolvasással. Most érdemes a Postánál hírlapelőfizetésre adni a fejünket: kedvenc kiadványainkhoz kényelmesen, az otthonunkban hozzájuthatunk, és seregnyi lehetőség közül választhatjuk ki az érdeklődésünknek megfelelő lapokat. Az előfizetéssel a postai Hűségkártyára pontokat is gyűjthetünk, amelyek további izgalmakat tartogatnak.

Szakadj ki a mindennapokból a Postával!