Oldal kiválasztása

OMÉK 78. alkalommal

2017. október 11.


Csapatunk megrendelést kapott egy, a 78. Országos Mezőgazdasági Kiállítás és Vásárt népszerűsítő kampány elkészítésére. A kampány célja az volt, hogy megszólítsa az esemény iránt hagyományosan érdeklődő iskolákat és a gyermekes családokat. A kommunikációt reklámfilm támogatta, melynek alapötlete az volt, hogy megmutassuk, hogy a magyar vidéken, az ott élők áldozatos és odaadó munkájának gyümölcseként megtermelt élelmiszerek a legjobb minőséget képviselik, a büszke gazdák pedig Budapestre hozzák e kiváló termékeiket, és itt, az OMÉK-on mutatják meg az egész országnak a Kárpát-medence kincseit. A kezdő képsorok a kiürült vidék képeit mutatják, hiszen onnan mindenki a fővárosba jött. A filmben az igazi, látványos csavar az, hogy a gazdák Budapest nevezetes pontjain tűnnek fel igen autentikus módon: tradicionális népviseletben hajtják állataikat, traktoron és kosarakban viszik a portékát a kiállításra.

Az elérési adatok alapján a közönségnek tetszett a reklámfilm, hiszen a YouTube-on eddig 82ezren, míg a Facebookon mintegy 304 ezren nézték meg a reklámfilmeket.

Érdekes kihívás, szép feladat volt, mely sikerességével meghozta a maga gyümölcsét.