Oldal kiválasztása

Mobilcég az ügyfeleink között

2014. szeptember. 30.


Ügynökségünk feladata lesz innentől a proaktív sajtókommunikáció, az issue menedzsment, a kereskedelmi kampányok és a Tesco Mobile vállalati kommunikációjának pr támogatása. A mobilcég korábban nem dolgozott pr-ügynökséggel, a kiválasztás proaktív megkeresést követő kiértékelés alapján történt.

A kifejezetten virtuális mobilszolgálatásokra specializálódott Tesco Mobile 2003-ban alakult az Egyesült Királyságban. A mobilcég az anyaországon kívül Írországban, Szlovákiában, Csehországban és Dél-Koreában van jelen, hazánkban 2012 márciusában indította el szolgáltatását 31-es előhívószámú mobilszámokkal.

A Tesco Mobile a piaci részesedés további növelésének megalapozásához fontosnak tartja a társaságról elérhető információk professzionálisabb megjelenítését és a nyilvánosság felől érkező visszajelzések megfelelő kezelését. A 2014-es év utolsó negyedévével kezdődően ebben már mi is közreműködő partnerek vagyunk.