Oldal kiválasztása

Márton-napi libalakoma

2017. november 23.


Az őszi belföldi kampány csúcspontjaként libalakoma kampányt indított a Magyar Turisztikai Ügynökség, melynek fő célja a Márton-napi hagyományok felelevenítése, illetve széles körben történő megismertetése volt.

Mivel az őszi kampány nemcsak belföldi utazásra inspirál, de a hazai gasztroturizmust is nagymértékben népszerűsíti, így az ínyenc libafogásokra és a finom újborra is nagy hangsúlyt fektettek. Az izgalmas libalakoma kampány igen nagy népszerűségnek örvendhetett: több mint 250 étterem csatlakozott különlegesebbnél különlegesebb libás fogásokkal és borokkal, a Turisztikai Ügynökség pedig megkönnyítette az érdeklődők eligazodását, hogy mely úti cél mely éttermét és szállodáját érdemes felkeresni.

Széll Tamás és Szulló Szabina, A 2016-os Bocuse d’Or európai döntőjének nyertesei is csatlakoztak az ősz hazai szépségeinek bemutatásához: a kampány részeként exkluzív recepteket állítottak össze, melyek az őszre jellemző ízeket emelik ki.