Oldal kiválasztása

Magyarország a Brandtale Best of the Week válogatásában

2017. szeptember 08.


A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) hazánkat külföldön népszerűsítő kampánya az országot a vizek földjeként pozícionálja. A kampány kiemelt része a CNN-nel történő tartalmi együttműködés, amelyben hazánk egy nyíltvízi úszó szemszögéből is bemutatkozik. Ennek eredetisége most a Brandtale munkaközösségét is meggyőzte.

Az MTÜ fő célja, hogy a hazai úti célokat, valamint a kevésbé ismert kulturális és természeti értékeket népszerűsítse. Magyarország külföldön futó imidzskampányában az online láb mellett tv fronton most a CNN-nel, az egyik legismertebb amerikai hírcsatornával történő együttműködés is helyet kapott. Egyik kiemelt szpotunkban egy olyan külföldi utazó szemszögéből mutatjuk be a vizek földjeként Magyarországot, aki korábban még nem járt nálunk. Főszerepben Vivienne Rickman-Poole, az utazásért kifejezetten rajongó nyíltvízi úszó.

A CNN-nel a nyár közepén indult a közös a munka: a médiaegyüttműködés keretében többek között a FINA Vizes Világbajnoksággal kapcsolatos megjelenésekkel is találkozhattak a csatorna fogyasztói. Kiemelt feladatunk volt, hogy a vizes vb ismertségét összekössük az emberek fejében azzal, hogy Magyarország mennyire gazdag a természetes vízi desztinációkban. A megvalósítást ezúttal a legnagyobb amerikai branded content marketing intelligence portal, a Brandtale is elismerte.

Képernyőfelvétel a Brandtale hírleveléből