Oldal kiválasztása

Kerekasztal-beszélgetés a divatról az FM-ben

2016. december 14.


A Fölművelésügyi Minisztérium (FM) immár újító kreatívtémák mentén is stratégiai szinten szervezi kommunikációját. Az FM december 13-án Folktrend kérdéskörben tartott kerekasztal-beszélgetésén mi is részt vettünk.

Csapatunk tagja, Edina divatügyekben olyan, mint John Lewis a karácsonyi reklámokban. Divatkedvelő munkatársunk szenvedélyesen követi a legfrissebb öltözködési trendeket, és a hazai, illetve nemzetközi divatkommunikációs irányokban is mindig naprakész. Edina határozott elképzeléseinek számos fórumon hangot ad: az FM a népviselet és a mai divat kapcsolatáról szervezett kerekasztal-beszélgetésén is tolmácsolta karakán véleményét.

Fotó: hungarikum.hu

Az eseményen hazai divattervezők, bolttulajdonosok és a Hagyományok háza képviselője mellett V. Németh Zsolt államtitkár úr is részt vett. A megszólalók beszélgettek arról, hogyan érdemes a magyar népviselet modernizálni, illetve milyen médiaműsorok indításával segíthető elő effektíven a hazai tervezők boldogulása. Felszínre került továbbá az is, hogy milyen egyéb marketing-kommunikációs csatornák lehetnek szükségesek további tervezők piacra juttatására.

A Lounge Group az FM több projektjén is dolgozott már korábban: 2014-ben a magyar baromfihús népszerűsítésében, a „Világ Mustra” a Családi Gazdálkodás Nemzetközi Éve kommunikációjában, szintén ebben, valamint a 2015-ös évben pedig a magyar sertéshús népszerűsítésében vettünk részt. A magyar hagyományok és kulturális értékek visszatérő elemként szerepelnek az állami intézmény kommunikációjában, amelyek egyre modernebb köntösben jelennek meg. Ebben a Folktrend kerekasztal-beszélgetés szervezése jelentős horderejű előrelépés.