Fürdőivel csábít Magyarország

2018. január 22.

Magyarország négy évszakos úti cél, mely télen is számos feledhetetlen élményt kínál – többek között erről szól a Magyar Turisztikai Ügynökség január 15-én elindított téli kampánya, melyhez eddig országszerte több mint 200 partner csatlakozott.

Az új kampány bemutatja egy-egy hazai desztináció főbb egészségturisztikai kínálatát, legismertebb gyógyvizeit és fürdőit, felhívja a figyelmet az ilyenkor elérhető kulturális élményekre, például a farsangi hagyományokra, emellett aktív kikapcsolódási lehetőségeket is ajánl az utazóknak.

A kampányt beharangozó sajtótájékoztatót január 15-én, az Irgalmasok Veli Bej Fürdőjében tartottuk. A rendezvényen felszólalt dr. Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója, Könnyid László, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) elnöke, Czeglédi Gyula, a Magyar Fürdőszövetség (MFSZ) elnöke, és Kozma Imre atya, irgalmasrendi szerzetes. A kampány arcai: Epres Panni manöken és Benedek Tibor háromszoros olimpiai bajnok is jelen voltak a sajtótájékoztatón, melynek végén csoportos fürdőbejáráson vehettek részt az érdeklődők.

A téli kampány összeállításában a Lounge Group segítette az MTÜ munkáját. A sajtótájékoztató leszervezése, az újságírói kapcsolatok kezelése, és az azt követő témamenedzsment, hírgenerálás a Lounge Communication feladata volt, a Lounge Design a kampány kreatív koncepciójának kitalálásáért, illetve a kampányhoz tartozó reklámfilm elkészítéséért felelt, a médiavásárlást (közterületek, citylight, TV/rádió) pedig New Land Media végezte.